Client's Charter | CORPORATE STRATEGY AND COMMUNICATIONS OFFICE
» ABOUT US » CORPORATE INFORMATION » Client's Charter

Client's Charter

  1. Memastikan setiap maklum balas melalui sistem / media sosial dijawab dalam tempoh (2) hari bekerja
  2. Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan lawatan dari dalam dan luar negara diberi selewat-lewatnya dalam tempoh (3) hari bekerja
  3. Memastikan penyebaran dan penyampaian maklumat bagi semua aktiviti UPM dalam tempoh (2) hari bekerja selepas diterima daripada penganjur (Buletin Putra / Facebook)
  4. Memberikan maklum balas (komen, pindaan atau pembetulan) semakan buku program / teks juruacara / backdrop / banting dijawab selewatnya dalam tempoh (7) hari bekerja selepas diterima dari penganjur
  5. Memastikan surat jemputan media diedarkan kepada pihak media untuk tujuan publisiti aktiviti UPM dalam tempoh tiga (3) hari sebelum majlis
  6. Memastikan laporan KPI dihebahkan kepada semua Ketua PTJ selepas bengkel KPI dalam tempoh (3) hari bekerja
  7. Memastikan hebahan keputusan ranking (QS, THE, Greenmetric, Best Global Ranking) dilaksanakan dalam tempoh (2) hari bekerja

Updated:: 18/09/2017

MEDIA SHARING

CORPORATE STRATEGY AND COMMUNICATIONS OFFICE
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 8946.6003
03 8943.1296
C1505872692